Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Adama Mickiewicza

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Sekretarz szkoły.

Jednostka ogłaszająca
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Adama Mickiewicza ul. Poniatowskiego 37 22-300 Krasnystaw
Data ogłoszenia
2018-09-11
Termin składania dokumentów
2018-09-25
Wymagane wykształcenie

 - spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (Dz. U. 223 poz.1458) oraz art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych z 24 września 2009r. (Dz. U. Nr 157 poz. 1240)
- preferowane wykształcenie wyższe,

- zaświadczenie od lekarza rodzinnego o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku sekretarza szkoły,

Wymagania związane ze stanowiskiem

 dobrą znajomość przepisów prawa oświatowego i Kodeksu Pracy,

  1. obsługa komputera w zakresie programów biurowych podstawowych WORLD, Excel, poczta elektroniczna,
  2. znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  3. znajomość S I O /nowego i starego/ - umiejętność pracy w systemie,
  4. biegłą znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, Internet),
  5. swobodną umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  6.  łatwość w redagowaniu pism urzędowych,
  7. umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji pracowniczej,
  8.  komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres,
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie archiwum szkolnego.
  2. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb ( np. przepisywanie lub redagowanie pism).
  3.  Sporządzanie i gromadzenie, a także przechowywanie sprawozdań statystycznych na potrzeby władz oświatowych i samorządowych.
  4. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
  5. Przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu swojego stanowiska pracy.
  6. Zakładanie i wydawanie  legitymacji uczniów i pracowników.
  7.  Prowadzenie korespondencji dotyczącej zagadnień z zakresu prowadzonych spraw.
  8.  Terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły
Wymagane dokumenty

1. list motywacyjny,

2. życiorys - CV,

3. dokumenty potwierdzające wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy i szkolenia,

4. zaświadczenie od lekarza rodzinnego o braku przeciwskazań do pracy na tym stanowisku,

5. oświadczenie o niekaralności.

Warunki pracy

Zatrudnienie na czas określony. Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do 25 września 2018r. do godz. 15.00
 w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza
w Krasnymstawie , ul. Poniatowskiego 37, 22-300 Krasnystaw w zamkniętej kopercie
z dopiskiem " Nabór na stanowisko sekretarza szkoły". Na kopercie należy wpisać dane kontaktowe.  Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Dyrektor PSP nr 1  telefonicznie zaprosi kandydatów wybranych spośród ofert na rozmowy kwalifikacyjne. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BlP
PSP nr 1.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Krzysztof Myszak
Dodano do BIP dnia 11-09-2018 10:00:48